Zonder contract weide gehuurd voor mijn pony

rosenberg
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Zonder contract weide gehuurd voor mijn pony

#1 , 28 sep 2018 21:45

Ik sta nu ruim een jaar op de wei. Geen contract maar ik betaal wel elke maand netjes. Deze wordt mij opgezegd omdat een weidegenoot (dus niet de eigenaar) moiete met mij heeft. Sterker nog ze is jurist en om mij dwars te zitten zei ze " ik ga zo foto's van je maken en het is openbare weg dus mag ik dat" Het was op het afgesloten weiland dus dat is mijn inziens geen openbare weg. Ik heb haar 3x gezegd dat ik het niet wil Ze bleef doorgaan. Ik heb haar een klein duwtje gegeven. Ze viel niet om, ze bewoog niet eens. Ze zegt nu dat ik haar heb aangevallen. De eigenaar heeft wel hoor maar geen wederverhoor gedaan en zegt mij de huur op. Mijn pony is 29 jaar. Ik hoop daar te kunnen blijven. Ik las in uw artikel net een opzegtermijn van 12 maanden, geldt dat ook voor mij? groet en bedankt X Jacqueline

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5932
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 28 sep 2018 22:00

1 maand!
Waar haal je dat van die 12 maanden...
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Franciscus
Berichten: 38602

#3 , 29 sep 2018 21:01

U betaald per maand dus opzeg ook een maand.
U kan altijd voor de andere feiten aangifte doen bij politie.
Personen fotograferen zonder toestemming is niet toegestaan.
Iemand een duw geven ook niet.

Reclame

Terug naar “Huren”