stukken aan de verwarmings ketel

haroldvv
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

stukken aan de verwarmings ketel

#1 , 23 sep 2018 14:41

Hallo ik huur sinds vorig jaar een appartement en de verwarmings ketel is stuk, Het is niet zeker of dat al was toen ik erin ging of niet aangezien op de plaatsbeschrijving tezien is dat de kraan die de oorzaak is van deze stukken open stond (op de fotos).

nu is de verhuurder komen kijken naar de ketel in april daarna heb ik niets meer van hem gehoord ik heb hem vorige week nog eens gebeld, ik kreeg zijn vrouw aan de lijn en die viel helemaal uit de lucht wist van niets.

zelf durf ik er niets aan te doen aangezien gezegt was dat het expansievat kapot is en heb er zelf geen verstand van, nu vraag ik mij af hoe ik verder moet als ik niets meer hoor van de verhuurder.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6858

#2 , 23 sep 2018 15:07

Expansievat kapot? Dat is normaal voor de huurder (die ondingen durven wel eens meer kapotgaan). Is er voldoende water in de leidingen, niet te weinig of teveel? Ik zou toch eens goed aandringen bij de verhuurder, eventueel aangetekend. Het koude seizoen is in aantocht, en met een centrale verwarmingsinstallatie zo u geen kou mogen lijden, in tegenstelling tot elektrische verwarming...

adizal

#3 , 23 sep 2018 15:14

Expansievat kapot? Dat is normaal voor de huurder (die ondingen durven wel eens meer kapotgaan). Is er voldoende water in de l.
U bedoelde toch de verhuurder denk ik?

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6858

#4 , 23 sep 2018 15:17

Inderdaad, voor de VERhuurder. Sorry voor de typo.

Franciscus
Berichten: 38601

#5 , 23 sep 2018 22:01

Verhuurder best aangetekend in kennis stellen. Best met het chronologisch verloop van de feiten.
Als beide (man en vrouw) als verhuurders op contract staan best twee AS en sturen.

Terug naar “Huren”