Huisbaas maakt er een zooitje van

Tommelot
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Huisbaas maakt er een zooitje van

#1 , 15 sep 2018 13:16

Hallo,

Laatst werd er bij ons een nieuwe verwarming geplaatst in de slaapkamer nu is deze zeker een halve meter korter en 20 centimeter lager als de vorige dit ter zijde want is niet echt het probleem het gaat er eerder om dat men de oude beugel heeft verwijderd en er nu een stuk plaaster van de muur is wat zichtbaar is en niet dicht gemaakt werd en het volgende de buizen van de radiator zijn nu ook plots zichtbaar na zeker 20jaar en bijna 30 centimeter op een halve meter ongeschilderde muur voor de werkman die de huisbaas had aangesteld zitten de werken er op en verder moet ik mijn plan maar trekken volgens de huisbaas nu is mijn vraag : “ bijschilderen van de buizen en stuk van de muur en het dicht maken van het gat in de muur “kan ik deze werken zelf uitvoeren mits de kosten door te rekenen aan de huisbaas ?

Vriendelijke groeten en hopend op een spoedig antwoord

Tommelot.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 21 sep 2018 16:02

Is er ergens een nieuwe wet uitgevaardigd dat het gebruik van leestekens verboden wordt, of zo? Dit is nu al de zoveelste post hier op het forum waar de auteur het vertikt om leestekens of hoofdletters te gebruiken.

Wat die werken betreft: een pakje Polyfilla kost amper een paar euro! Dus een gat in de muur vullen en wat overschilderen zal echt de kost niet zijn, hé. Maar bon, als je al de moeite niet neemt om leestekens te plaatsen, kan ik me voorstellen dat een gaatje in de bepleistering dichten helemaal onoverkoombaar is... :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Huren”