Schade door huurder

Alain1020
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Schade door huurder

#1 , 19 sep 2018 09:11

Recent is er amoureuze discussie ontstaan bij mijn bovenburen in de inkomhal. In een vlaag van woede stampt de bovenbuur mijn brievenbus stuk. Hij heeft zich nadien verontschuldigd en zou het vergoeden. Ik heb via de bouwheer een nieuw deurtje en belettering gekregen. Ik heb het zelf vervangen om de kost te drukken. Ik heb hem de totale kost doorgestuurd. Sinds eind vorige week zijn ze echter uitgetrokken enlaat jij niets van zich horen. Ik heb de verhuurder gesproken maar die wil niets doen. Niet zijn probleem maar het mijne. Huurder is eigenlijk het OCMW. de huurwaarborg (betaald door derden) is al ingehouden door de verhuurder. Bij wie kan ik mijn verhaal halen? Kan ik de syndic vragen de kosten voor rekening te nemen van de eigenaar?
Iemand moet het toch betalen en die iemand ben ik zeker niet

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LennieK
Berichten: 1862
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 sep 2018 09:59

ik zou eens durven bellen naar het ocmw

bosprocureur
Berichten: 6854

#3 , 19 sep 2018 11:42

En als ik het zo zie , is de kans groot dat hij bij dat OCMW een schuldbemiddeling lopen heeft .

Succes ! ??

Reclame

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 19 sep 2018 12:23

Verhuurder is zeker niet verantwoordelijk. Is huurschade

Terug naar “Huren”