Huurder overleden.Wat nu?

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

Re: Huurder overleden.Wat nu?

#46 , 07 jul 2018 18:45

Uiteraard ben ik geen voorstander van wat ik zei.
Het is enkel de antithese van uw persoonlijke mening.
Mijn bedoeling was enkel om aan te tonen dat u denkt het monopolie
te hebben om een eigen mening te verkondigen op dit forum.
Dat was me al zo dikwijls opgevallen.
Btw - en om nóg meer off-topic te blijven - van Asperger hebben we ook al lang niets meer gehoord.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5932
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#47 , 07 jul 2018 19:00

????????
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Thomas Morus
Berichten: 5932
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#48 , 07 jul 2018 19:37

Bedankt "Lommer" voor de drie punten die je mij hebt toegekend!
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#49 , 09 jul 2018 08:54

Misschien kan er best een slotje op dit topic, want het is blijkbaar aan het uitmonden in een potje "zelfbeklag voor verhuurders" :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

KJ86
Berichten: 2663

#50 , 09 jul 2018 11:00

Laat die jongens hun frustraties ventileren.
Jij hebt er toch geen last van. Je bent geen huurder, noch verhuurder,
Uw mening die je hier in het breed hebt mogen uitleggen, doet er eigenlijk het minst van al toe.
Ik wil daar enkel mee zeggen dat het niet de 'Gebruiker21-show' is, maar dat iedereen recht van schrijven heeft.
Het forum is een leukigheid (tijdverdrijf), als mensen echte problemen hebben, zullen ze dat ook in de echte wereld moeten oplossen.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#51 , 09 jul 2018 12:00

Uw mening die je hier in het breed hebt mogen uitleggen, doet er eigenlijk het minst van al toe.
LOL, net in tegendeel! Net omdat ik noch huurder, noch verhuurder ben, kan ik een objectieve mening geven. Dat verhuurders hier komen verkondigen dat ze liefst zoveel mogelijk geld kloppen uit het overlijden van een huurder, "want we hebben daar recht op" en "het kost toch o zo veel om opnieuw te verhuren" en "het is ons inkomen", vind ik in de discussie of dit al dan niet rechtvaardig is, nogal onbeduidend... :roll:
Ik wil daar enkel mee zeggen dat het niet de 'Gebruiker21-show' is, maar dat iedereen recht van schrijven heeft.
Uiteraard heeft iedereen recht op een mening, maar als die mening enkel gebaseerd is op zelfbeklag en verder weinig blijk geeft van rechtvaardigheidsgevoel, stel ik mij daar vragen bij.

De meest relevante post in deze duscussie is wel deze, denk ik viewtopic.php?p=534429#p534429, waarbij het duidelijk is dat ook de wetgever vind dat de huidige wetgeving onrechtvaardig is en moet bijgestuurd worden. Case closed, wat mij betreft. :wink:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

KJ86
Berichten: 2663

#52 , 09 jul 2018 12:16

Jij wou neuten over rechtvaardig en onrechtvaardig. Als jij mag leuteren dat verhuurders die de opzegmodaliteiten respecteren, kwaadaardige verhuurders zijn zonder moraal. Dan mag ik toch ten minste proberen uit te leggen waarom dat het niet zo is.


Vlaams huurdecreet Is niet relevant, want is nog niet van toepassing. Enkel een leuk weetje dat in de toekomst nog van pas kan komen. Ik zal het Vlaams huurdecreet wel lezen als het in werking treedt, tot dan passen we de federale wetten toe.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#53 , 09 jul 2018 13:34

Oeioei, wat een frustratie... Dit stukje zit je duidelijk héél erg hoog, dus:
De meest relevante post in deze duscussie is wel deze, denk ik viewtopic.php?p=534429#p534429, waarbij het duidelijk is dat ook de wetgever vind dat de huidige wetgeving onrechtvaardig is en moet bijgestuurd worden. Case closed, wat mij betreft. :wink:
Tja, ik ga er niet van wakker liggen, hoor. Als mijn mening jou tegen het hoofd stoot, is dat jammer, maar meer jouw probleem dan het mijne. Pas dus nog maar enkele maanden de federale wetten toe nu het nog kan... :roll:

Verder:
Dan mag ik toch ten minste proberen uit te leggen waarom dat het niet zo is.
Tuurlijk mag dit, maar uw uitleg slaat in mijn ogen nergens op. Sta me dan ook toe dit zo te antwoorden...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Huren”