Factuur

Marie1961
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Factuur

#1 , 29 jun 2018 09:54

Beste, ik heb een vraag over een factuur van 2011. Ik verliet mijn huurwoning van De gelukkige haard in 2011 en er werd mijn een schade van 1640 euro aangerekend ivb met versleten vinyl vloer ik heb direct een aangetekende brief verstuurd met als uitleg de Verjarings termijn van vinyl die is 9 jaar ik heb daar 15 jaar gewoond. Na die aangetekende brief heb ik nooit meer iets vernomen van die huur maatschappij (de gelukkige haard) tot vandaag 7 jaar later sturen ze mij een brief om het bedrag te betalen . Nu is mijn vraag kan dit zomaar.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 29 jun 2018 12:27

Was er een uitgaande plaatsbeschrijving, die je voor akkoord hebt ondertekend?l

Marie1961
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 jun 2018 10:46

Was er een uitgaande plaatsbeschrijving, die je voor akkoord hebt ondertekend?l
Beste, ik heb de plaats beschrijving onder voorbehoud ondertekend. Met vriendelijke groeten Marie-christine

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6858

#4 , 30 jun 2018 12:26

Het lijkt misschien een domme vraag, maar was er wel een ingaande plaatsbeschrijving, en zo ja, hoe gedetailleerd ?

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 30 jun 2018 12:41

En stond de staat van de vloer beschreven in die plaatsbeschrijving, zowel de in als uitgaande?

Oude Belg
Berichten: 3192

#6 , 01 jul 2018 12:36

Betaal eventueel de restwaarde. Een vloer van 15 jaar oud die op 9 jaar afgeschreven is...... Juist.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Huren”