Huisnummer

statione
Topic Starter
Berichten: 62
Juridisch actief: Nee

Re: Huisnummer

#16 , 21 jun 2018 08:12

Beste,
Verhuurder komt vandaag huisnummer plaatsen(heeft mij gemaild).

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 21 jun 2018 09:39

Beste,
Wat ik bedoel is dat wij hier veel hebben bijgeleerd,hoe zwak een huurder staat tegenover zijn verhuurder.
Dit is slechts onze eigen mening .
Als die huurder alles volgens de wet doet, is hij superbeschermd in ons land, en is de verhuurder de geldschieter.
De meeste huurders verwittigen niet of laattijdig de verhuurder per SMS of GSM. Niet goed bezig. Doe dat altijd aangetekend

statione
Topic Starter
Berichten: 62
Juridisch actief: Nee

#18 , 21 jun 2018 11:00

Beste,
Inderdaad,dat is zo,aan de andere kant vind ik het wel jammer dat het altijd zo moet gaan.Als men nu gewoon spreekt met elkaar,wij wonen hier nu 14jaar,altijd correct mijn verplichtingen na gekomen(correcte betaling,onderhouden als een goede huisvader ).Zie gaat hij plots alles doen.Deze morgen toen hij langs kwam zei hij.
-nieuwe boiler
-schouw in orde brengen
-nazicht smeltzekeringen
-muren bewerken langs buitenkant (impremmenteten of zoiets
-voegen muren op spuiten
Ik betaal aan mijn verhuurder €500 met een terras van 60 vierkante meter,kan nergens beter af.
Van zodra mijn vrouwvolgend jaar stopt met werken gaan we in ons appartement in Spanje wonen,gedaan met België .Beste dank voor alles.

Reclame

KJ86
Berichten: 2663

#19 , 21 jun 2018 11:06

Heeft hij het verslag al gekregen van de gemeente of stad?

statione
Topic Starter
Berichten: 62
Juridisch actief: Nee

#20 , 21 jun 2018 11:13

Beste,
Stad heeft hem opgeroepen voor overleg,zijn tot een akkoord gekomen en op papier gezet volgens stad,ze hebben mij uitgenodigd voor gesprek,hij moet toch tijd hebben he,hetzelfde zal gebeuren zoals het appartement achter mij,zoal vroeger gemeld,aan de schouwen hebben ze daar 3dagen aan gezeten(is wel een toren van twintig dat).

LennieK
Berichten: 1866
Juridisch actief: Nee

#21 , 21 jun 2018 11:36

Als er maar langs een kant huizen staan, kan je nummer twee zijn tussen 1 en 3 .
Huisnummers zijn gebonden aan reglementen: vertrekkende vanuit het centrum van de gemeente, onpare links en pare nummers rechts
klopt, en "het centrum" is meestal de kerk trouwens. Dus, hoe dichter je tegen de kerk woont hoe lager jouw huisnummer en als je met je rug naar de kerk staat zijn de even nummers links.

Ik woon in een doodlopende straat en de pizzakoeriers rijden hier ook steevast naar het verkeerde huis, nummer 8 staat dieper in de straat (dus aan het einde) dan nummer 10 :D

Terug naar “Huren”