Registratie huurcontract 9jaar

statione
Topic Starter
Berichten: 62
Juridisch actief: Nee

Registratie huurcontract 9jaar

#1 , 17 jun 2018 17:14

Beste,
Ik heb in 2004 een 9 jaren huurcontract ondertekent dat telkens na verloop stilzwijgend is verlengt met 3 jaar.Nu is het zo dat natuurlijk een adres van het gehuurde pand is vermeld.Ondertussen ongeveer een 5 tal jaar geleden is het adres (naam van de straat en huisnummer)veranderd door de stad.De verhuurder werd daar door mij en waarschijnlijk door de stad op de hoogte van gebracht,echter het huurcontract werd naar het nieuwe adres niet aangepast.Mijn vraag is of het contract nog wel geldig is.Wanneer ik kijk op myminfin is het contract nog steeds geregistreerd op het oude adres.Dank voor u respons.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6853

#2 , 17 jun 2018 19:22

Het gaat om hetzelfde huis of appartement; er is dus geen reden om aan te nemen dat het oorspronkelijk huurcontract niet meer geldig zou zijn.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 17 jun 2018 20:08

Mijn ouders bouwden in 1952 een huis met goedgekeurde bouwvergunning in straat A nummer 125.
Na de fusie van 1976 veranderde de straat van naam, in B en ook het huisnummer ging van 125 naar 127.
Moet het huis daarom afgebroken worden omdat ze geen bouwvergunning hebben voor een huis in deze straat en met dat nummer?
Dacht van niet.
Uw huurovereenkomst blijft geldig.

Reclame

Terug naar “Huren”