Contract niet geregistreerd

Marijkedb91
Topic Starter
Berichten: 21
Juridisch actief: Nee

Re: Contract niet geregistreerd

#16 , 14 apr 2018 23:51

Bovenstaande screenshot was via MyMinFin, op het pdf symbooltje naast de registratievermelding geklikt, en dan krijg ik een PDF file, de eerste pagina is het schutblad van de FD scanning service, de tweede pagina is wat je in de screenshot ziet, en de rest is een scan van het eigenlijk ondertekende contract...
Sorry, maar ik krijg die papieren niet die jij zegt, als ik op dat icoontje ernaast klik kom ik idd op het contract. Maar ik zie er geen bevestiging van of een stempel erop.
En bij boete bedrag staat er een 0.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marijkedb91
Topic Starter
Berichten: 21
Juridisch actief: Nee

#17 , 15 apr 2018 00:03

Bovenstaande screenshot was via MyMinFin, op het pdf symbooltje naast de registratievermelding geklikt, en dan krijg ik een PDF file, de eerste pagina is het schutblad van de FD scanning service, de tweede pagina is wat je in de screenshot ziet, en de rest is een scan van het eigenlijk ondertekende contract...

Als ik daar op klik op dat symbool naast de boventitel (via myminfin)dan krijg ik enkel het contract te zien.

Marijkedb91
Topic Starter
Berichten: 21
Juridisch actief: Nee

#18 , 24 apr 2018 19:44

Hallo, wij hebben hetzelfde voor, registratie van huurcontract na aangetekende brief opzegging huur, dus wij zitten ook "safe"??
Bij ons ist toevallig, 10/04 verstuurd en op 13/4 ineens geregistreerd. Wij zijn nu met dit in behandeling bij advocaat van huurrecht, en registratie is ongeldig na opzeg

Reclame

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#19 , 25 apr 2018 10:56

Nostar, gelieve je vraag aub in een apart onderwerp te willen stellen

Terug naar “Huren”