Balkon opruimen in sociale woning

Alae
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Balkon opruimen in sociale woning

#1 , 10 apr 2018 00:49

Ik ben een huurder bij een sociale huisvesting en ik heb een brief gekregen waarin stond dat ik mijn balkon moet opruimen omdat het slordig uit ziet maar ik heb alleen speelgoed van mij kinderen op mijn balkon gezet want ik woon heel klein en heb geen ruimte in mijn appartement. Dus mijn vraag is hebben ze het recht om mij een datum te geven en te zeggen moet voor die datum leeg staan of mag ik doen wat ik wil in mijn balkon ik betaal tenslote mijn vaste lasten.
Alvast bedankt

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ellixhirion
Berichten: 42
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 apr 2018 08:52

Beste Alae,

Is het balkon gericht naar de straat toe? of achterkant van het gebouw?
Ik vraag dit, omdat per definitie alles zichtbaar vanuit de straat meestal uniform moet zijn en proper. Als het zich vanachter bevind is het voor de meeste niet erg belangerijk.
Heeft al gebeld met die mensen? Misschien is het gewoon de wijze dat het daar staat en kan het iets orderlijk geplaatst worden?

Alae
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 apr 2018 21:33

De voorkant van het gebouw toe niet de achterkant.

Reclame

Alae
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#4 , 10 apr 2018 21:36

Het gebouw waar ik woon zit tussen 2 gebouwen.dus 1 gebouw aan de achterkant en de ander aan de voorkant maar er is zit zeker min 100 meter tussen

Franciscus
Berichten: 38592

#5 , 10 apr 2018 22:22

Dient balkon als doorloop naar brandtrap?

Terug naar “Huren”