Vrederechter

joengelen
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

Vrederechter

#1 , 08 apr 2018 08:21

Wie moet je aanschrijven als huurder als je een huurgeschil voor de vrederechter wil brengen. Het immokantoor de advocaat of de eigenaar? Als het de eigenaar is wat te doen als je adres niet hebt en men weigert dat te geven?

Met vriendelijke groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5396

#2 , 08 apr 2018 08:46

Mogelijks heeft de verhuurder het beheer uitbesteed aan een rentmeester. Kijk naar de gegevens die op je huurcontract staan. Je moet immers een aanspreekpunt hebben om problemen met het pand te melden. Vooraleer naar de rechter te stappen wel eerst het probleem per AS proberen regelen.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 08 apr 2018 09:14

Adres eigenaar kan je bekomen op het kadaster van uw regio.
Wie staat er als verhuurder vermeld in uw huurovereenkomst. Het is die dat je dient aan te schrijven.

Reclame

joengelen
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#4 , 08 apr 2018 10:30

Wegens privacyreden laat ik de namen weg

Mevrouw... Hier vertegenwoordigd door... (Naam immobiliën kantoor) met maatschappelijke zetel.... Waarvoor.... Optreed hierna onveranderlijk genoemd de verhuurder. Aangetekende zendingen zijn gebeurd dinsdag krijg ik brief van advocaat eigenares. Indien niet akkoord wie roep ik op voor een verzoening minnelijke schikking

Terug naar “Huren”