Hallo
Enige tijd geleden ( 1 aug 2017, ondertussen 6 maand geleden) verlieten wij een huurwoning.
Er vond een plaatbeschrijf plaats met de verhuurder en iemand van het immo kantoor.
Er werden een aantal dingen vernoemd die wij als huurder nog in orde moesten maken en kregen daar 1 maand tijd voor.
Als de werken gedaan waren en de sleutels afgegeven werden is er een geen 2de plaats bezoek geweest ( waar ik op die moment niet echt bij stil stond om dit te vragen) en werd een plaatsbeschrijf waarop geen kosten voor huurder stonden door mij en men partner ondertekend.Alles was dus in orde gingen wij vanuit.
Na het blijven aanslepen van de vrijgave bleven we navraag doen waar ons centjes bleven. kregen soms geen reactie of heel latere reactie met als antwoord dat ze nog op de verhuurders wachten.
Tot plots na maanden een mail binnekwam met het plaatsbeschrijf waarop allerlei kosten stonden die wij zouden moeten vergoeden.
Bijgevoegd facturen van kosten en een offerte allen opgemaakt in dec en jan.
Kan dit zomaar?
wij willen graag onze centjes terug en vragen ons af hoe we dit moeten aanpakken.
grtjs