huurder appartement

megacabrio
Topic Starter
Berichten: 23

huurder appartement

#1 , 18 feb 2018 19:30

Hallo , ben eigenaar van een appartement dat verhuurt werd vanaf 1 februari .
Het contract werd getekend op 13 dec 2017 en de oplevering zou gebeuren op 23 januarie alsook de waarborg van 2 maand en ook meubels die hij zou overnemen.
Dan begon de huurder steeds de afspraak te annuleren en steeds herzetten op andere dagen als excuus collegas ziek op het werk
bankier ziek in de bank, file en dus niet tijdig geraken op afspraak , dan door de sneeuw oprit te steil en de laatste excuus was de bank dicht.
en als ik probeerde te bellen nam hij nooit op alleen met berichtjes.
Nu was voor mij de maat vol en heb het appartement weer te huur gezet na eerst een aangetekend schrijven te hebben gestuurd waar ik een einde wou maken van het contract.
Deze brief is weer gekomen als ombekend op dit adres Nu heeft hij gezien dat het appartement weer te huur staat en gaat hij mij aanklagen omdat hij een contract heeft . ter info hij heeft nooit de maand februari betaald omdat er zogezegd een fout in de bank gebeurt was bij de betaling .het geluk heb ik dat hij er nog niet inwoont maar mijn vraag is kan hij mij iets aandoen want nu dreigt hij met een rechtszaak. hij belde nooit wij konden hem nooit bereiken bewijzen genoeg op telefoon van afspraken afzeggen . Wat raden jullie mij aan groetjes Walter

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 18 feb 2018 19:37

Je moet het contract nietig laten verklaren door de vrederechter. Dat kan je niet zelf doen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

megacabrio
Topic Starter
Berichten: 23

#3 , 18 feb 2018 21:08

En kan hij mij vervolgen omdat ik het reeds te huur zet

Reclame

Terug naar “Huren”