huurder betaald niet en is niet ingeschreven

forumalex
Topic Starter
Berichten: 17

huurder betaald niet en is niet ingeschreven

#1 , 31 okt 2017 22:45

hallo ik zit met een huurder die een huurcontract heeft vanaf 2014 en ook verblijft in het gehuurde pand nu betaald ze niet meer en ben ik gaan horen op het gemeentehuis maar de huurster heeft zich nooit laten inschrijven op dit adres en woont ook nergens anders meer in Belgie
hoe krijg ik haar nu nog uit dit pand want ik kan nergens mijn aangetekend schrijven heen sturen en ook niet dagvaarden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3796

#2 , 31 okt 2017 23:03

Haar aanwezigheid laten vaststellen door de politie, die meteen ook een PV voor domiciliefraude kan opstellen dan, en haar hopelijk verplicht zal inschrijven in de gemeente.

Franciscus
Berichten: 38603

#3 , 31 okt 2017 23:06

Ambtshalve laten inschrijven via gemeente.
Ga ook eens praten met de wijk of kwartierinspecteur want die doen de feitelijke vaststellingen.
In samenspraak met gemeente kan het dan vlug(ger) gaan.
Verblijft ze er effectief nog?
In het andere geval stelt de politie vast dat ze weg is en is er een ambtshalve schrapping.
Daarmee kan u ook naar de vrederechter.

Reclame

BloodNight
Berichten: 621

#4 , 01 nov 2017 09:02

Als ze er niet officieel woont is er eigenlijk geen probleem... Betaalde de huurder via overschrijving of met cash?

Terug naar “Huren”