Onderhoud CV...

Gebruiker33
Topic Starter
Berichten: 110
Juridisch actief: Nee

Re: Onderhoud CV...

#16 , 09 okt 2017 17:33

Ok, bedankt! Heb deze week alvast een afspraak bij de huurdersbond.
Ik heb wat schrik om stappen te ondernemen...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22271
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 09 okt 2017 19:55

Huurdersbond is weggesmeten geld. Geven u 7 keer op 10 foutieve info als het een beetje ingewikkelder wordt.

Gebruiker33
Topic Starter
Berichten: 110
Juridisch actief: Nee

#18 , 09 okt 2017 21:40

Als ik een advocaat moet of zal inschakelen, zal de verhuurder op de tenen getrapt zijn. Indien ik niets doe, gaat hij verder...

Reclame

mava105
Berichten: 22271
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#19 , 10 okt 2017 09:08

Als ik een advocaat moet of zal inschakelen, zal de verhuurder op de tenen getrapt zijn. I
Maar weet hij dat hij met uw verzoeken in de toekomst moet rekening houden, of heb je liever dat hij verder met uw voeten blijft spelen en verder uw huur blijft innen, zonder deftige tegenprestatie

Gebruiker33
Topic Starter
Berichten: 110
Juridisch actief: Nee

#20 , 10 okt 2017 09:42

Hij weet het..., Hij stelt me de vraag of ik problemen zoek?
Terwijl de problemen opduiken door zijn toedoen...

Gebruiker33
Topic Starter
Berichten: 110
Juridisch actief: Nee

#21 , 10 okt 2017 12:34

Vanmorgen is de keuring gebeurd van mazouttank... zonder verwittiging stonden ze aan de deur. Maar goed...

In de loop van de voormiddag belt de verhuurder mij op. Heel kwaad! Heeft zelfs telefoon afgelegd!

Hij liet mij weten dat volgende werken opnieuw gebeuren door xx xxx!
Hij bevestigd dat xx xxx wel een erkenning heeft voor de keuring en onderhoud.

Mij is telefonisch bevestigd door "Ine.be" dat deze technieker geen erkenning meer heeft sinds 2003.
Is het mogelijk dat zij een fout vermelden? Moet elke technieker om de 5jaar een opleiding volgen? Of enkel voor techniekers vanaf een bepaald jaar.

Misschien heb ik verkeerd gezocht. Maar om deee reden heb ik het telefonisch nogmaals na gevraagd.

Ik vind het vreemd, indien de opleidingen zijn verplicht, Lne.be, hiervan "twee opleidingen" mist, aangezien hij niet meer is erkend sinds 2003...

Weet iemand onder welk soort technieker ik de juiste technieker moet vinden?
Of de juiste benaming van de technieker voor de CV?

Voor mij is het niet heel duidelijk hoe en onder welke benaming moet zoeken. Gas staat vermeld, en koeltechniek, opleidingen...
Maar ik vindt niet bepaald de benaming voor techniekers voor de CV op stookolie.

Alvast bedankt,

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#22 , 10 okt 2017 12:54

U verhuurder kan u niet verplichten de keuring te laten doen door xx xxx.

Hier kan je een erkende keurder terug vinden: https://www.lne.be/overzichtslijsten-erkende-personen
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Gebruiker33
Topic Starter
Berichten: 110
Juridisch actief: Nee

#23 , 10 okt 2017 15:23

Bedankt, ik heb de link nogmaals uitgezocht. Ik vindt niets terug op naam van xx xxx op de 493 pagina's. Ik heb er geen enkele over geslaan...

Terug naar “Huren”