Huurcontract

Francesco1985
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Huurcontract

#1 , 06 aug 2017 19:47

Beste,
Mijn huisbaas woont onder mij. Nu blijkt dat zij mijn water en mazout aftappen .
Wat kan ik hier aan doen?
Kan ik hier door het huurcontract verbreken ?
Huisbaas vind dit precies normaal dit te doen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 06 aug 2017 19:54

Klacht indienen bij de politie.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Francesco1985
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 06 aug 2017 19:59

Probleem is enkel dat die zo slim zijn om alles te veranderen als ze dit moesten weten . Zodat ik geen bewijs meer heb voor dat iemand vaststelling komt doen

Reclame

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#4 , 06 aug 2017 20:56

Hoe weet u dat de huisbaas uw stookolie en water steelt? Wat laat u toe om dat zonder twijfel vast te stellen?

Wat u eventueel kan doen is (indien u toegang heeft tot de installatie) een deurwaarder laten komen om een vaststelling te doen. Maar opgelet, de deurwaarder kan enkel feitelijkheden vaststellen, bv. dat er achter uw meter een andere leiding vertrekt die ergens heengaat. De GDW kan niet concluderen dat uw onderbuur diefstal pleegt. En diens interventie draagt een prijskaartje, reken maar op enkele 100 Euro. Voor het overige: inderdaad klacht indienen bij de politie, maar zorg dan dat u zeker bent want anders kan dat verkeerd uitpakken. Indien u éénmaal een vaststelling van een deurwaarder hebt kan de verhuurder zich niet redden door snel de installatie aan te passen.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#5 , 06 aug 2017 21:12

Schakel uw electriciteit eens uit en zie de reactie.....;
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Terug naar “Huren”