Opzeg e.a.

van A naar B
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Opzeg e.a.

#1 , 03 aug 2017 11:33

Hallo,

problemen, problemen, problemen.

Feiten:

-Huurcontract opgestart 10FEB2017
-Huurcontract van 12 maanden
-Registratie onbekend
aangezien bewindvoerder, hoogstwaarschijnlijk ja
-Opzegtermijn van 3 maanden
-Werkloos omwille van arbeidsongeschiktheid 66% (hopeloos perspectief ondanks redelijke pogingen - werk nog niet zo lang kwijt - sociale ramp - hoofd in de wolken - lachbuien - getallen die praten - klungel - waanidee calculerende idiootgod - *META: laatstgenoemden niet relevant in deze sectie: gastheer onbekwaam in het wissen omwille van extreme depressie waarvan functie --> ze-moeten-mijn-ellende-aanhoren*)
-Uitkering FOD 960 EUR/mnd
-Herziening FOD begin volgend jaar
-Debiet VISA aflossing 168 EUR/mnd
-Huurprijs 530/mnd
-OCMW aflossing 40 EUR/mnd
-Utility-kosten +/- 250 EUR/2mnd
-Waarborgvergoeding gehad OCMW
-Opstartvergoeding gehad OCMW

Nu zit het zo; aangezien ik onbekwaam ben op de arbeidsmarkt, vindt ik het redelijk om te stellen dat verblijf in mijn huidige woning onmogelijk ingevuld kan worden als een permanentie. Redenen hiervoor kunnen afgeleid worden gezien een aantal feiten, zo niet het overgrote merendeel ervan als bekeken. Subjectie --> ik moet hier weg en weet niet waar naartoe. Zoals men waarschijnlijk al kan weten, kan ik mijn opzeg reeds in oktober onderschrijven, en dat is me te lang. Ik moet hier zo snel mogelijk weg, maar dan ---> financiele ramp volgens mijn bewindvoerder aangezien waarborg kwijt e.a. *geheugenfout* en weet niet waarnaartoe. Ik wil mij een kamer huren maar probleem met domicilie bij de meesten. Daarom wil ik hier vertrekken en naar een opvangtehuis gaan, zodat de mensen van het OCMW mij een referentieadres kunnen regelen en een kamer mogelijk wordt, ook mede door mijn motivatie om te gaan studeren, anderzijds zal het r. adres geweigerd worden.

Heeft iemand een andere oplossing ?

bedankt,

F

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”