Ge blokkeerden rekening

Lekky
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Ge blokkeerden rekening

#1 , 20 mei 2017 15:10

Beste ik zal even kort uitleggen 5 jaar geleden woonde ik in een huisje dat ik heb gehuurd da dat ik alles volledig zelf heb gerenoveerd en betaald ben ik even een weekend naar mijn mama gegaan na dat ik thuis kwam waren er al nieuwe bewonen in mijn huis politie wou ze niet buiten zette al mijn spullen zijn daar gebleven nu hebben ze een waarborg van 900e op een geblokkeerde rekening en ik kan ze niet terug krijgen omdat de baas spoorloos is ik heb zelfs op de gemeente een gezins samenstelling van hem gekregen dat hij sinds 2012 ambtelijk is geschrapt maar dat is niet genoeg voor de bank op de waarborg vrij te geven ik moet naar een gerechtsdeurwaarder en notaris maar heb geen zin om nog meer geld uit te geven aan iets dat het niet waard is ik heb meer dan 7 duizend e in de renovatie van de huis gestoken die ik ook nooit heb gekregen nu is mijn vraag wat kan ik hier aan doen om minstends iets van dat geld te zien

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 20 mei 2017 15:22

Nogal wat warrige uitleg. Waren dat dan krakers, zoals onlangs in Gent? Hadden die dan een waarborg betaald?

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 20 mei 2017 15:44

In een huurhuis doe je als huurder geen renovatie werken die je zelf betaald, dat was u eigen keuze.
Je had voor de nieuwe bewoners naar de rechtbank moeten stappen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame


Lekky
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#5 , 22 mei 2017 07:44

Ja die hadden zelfs een contract daarom kon de politie niks doen ik dacht dat ik die mens kon vertrouwen en dat ik het wel terug kreeg wwat niet het geval wss dus is mijn vraag wat kan ik zelf nog doen om minstens die huurwaarborg te krijgen van de geblokkeerd rekening

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 22 mei 2017 09:04

Naar de vrederechter stappen

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#7 , 22 mei 2017 09:39

Voor je naar de rechtbank trekt moet je u verhuurder met een AS in gebreken stellen, of een advocaat onder de arm nemen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Huren”