We bewonen de woning sinds 15 januari 2017 en hebben een huurcontract voor 9 jaar.In het begin deed de verwarming het niet en heeft de verhuurster een monteur gestuurd.De ketel is gemaakt volgens hun zeggen .Niets is minder waar.IK moet om de dag de water blijvullen en heb weer naar de verhuurster gemaild.Want wat we niet wisten is dat er ook lekkage is in de meterkast ,het water druppelde eerst en nu inmiddels sijpelt het binnen we hebben een doek op de elektriciteitskastje gedaan ,maar het water blijft lopen.Verhuurster is geweest ,monteur ook maar die dacht dat het een verwarmingselement was van de douche.Niks is minder waar ,water dat druppelde is nu aan sijpelen en weer verhuurster gebeld,Als het ergder word moet ik maar de hoofdkraan dicht doen van het water en ondertussen heeft ze een andere firma benaderd maar die kunnen niet eerder komen dan maandag tussen 10 en 12 uur.Ondertussen mogen we hopen dat we geen kortsluiting krijgen.De monteur zei van de week mw de verhuurster heeft weinig geld om te herstellen maar ik vind dat dit gewoon niet kan.De muur is drijfnat in de meterkast en staat een plas water .
Verhuurster zegt niks te kunnen doen aan het probleem en daar is de kous mee af.Verwarmingsketel moet ik elke keer bijvullen en de monteur die hier was weet niks.
Wat kunnen wij als huurders doen.?