Medehuurderschap

Lieven.Miguel
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Medehuurderschap

#1 , 09 mei 2017 15:40

Hallo!

Ik ben Lieven Miguel en ik ben stagiair bij Samenhuizen vzw (Een vereniging die informatie biedt aan mensen die geïnteresseerd zijn in het gemeenschappelijk wonen en ook bij (lokale en bovenlokale) overheden voor gemeenschappelijk wonen lobbyt. De hoofdzetel is gelegen in Vilvoorde). Mijn stageopdracht is om een tool voor samenhuurders (Mensen die beslissen om samen te wonen bij een bepaald huis en samen dit huis huren) uit te werken. Voor deze stageopdracht moet ik ook een modelhuurcontract voor samenhuurders uitwerken. Ik zou graag willen weten als iemand ervaring heeft met contracten opmaken voor samenhuur. Iemand die ervaring heeft met een gewoon huurcontract is ook goed.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6858

#2 , 09 mei 2017 18:53

De ideale plaats om dit te vragen is m.i. de site van uw vereninging (zal wel samenhuizen.be zijn ? )

Daar zitten de mensen die hier dagelijks mee bezig zijn, en eventueel al wat positieve en negatieve ervaringen hebben.

Doen ?

bosprocureur
Berichten: 6858

#3 , 09 mei 2017 20:09

Misschien kan dit u een beetje op weg helpen ?

http://www.tijd.be/netto/dossier/vastgo ... &utm_term=

Reclame

Terug naar “Huren”