Beste,
Ik huur nu al een 6j een appartement en sinds een 2j heb ik nu proximus tv en internet. Alles heeft altijd uitstekend gewerkt maar nu heb ik sinds enkele weken enorm veel last van storingen waarbij alles gewoon uitvalt. Ik bel naar proximus en ze sturen een technieker die vaststelt dat er een storing zit op mijn lijn en dat de kabel van mijn app moet vervangen worden. Dit gaat over een kabel in de muur die van bij mij (2de verdiep) naar de garage is getrokken naar een kas daar. Ik bel mijn huisbazin en het eerste wat zij hierop zegt is dat ik dan maar naar telenet moet overschakelen. Ik zeg dat ik geen telenet wil en dat er gewoon een nieuwe kabel moet komen. Zij gelooft de technieker niet en zegt dat ze maar een andere moeten sturen. Wil ik toch een nieuwe kabel moet ik dit maar op mail zetten en zij zal iemand sturen. Maar als blijkt dat het mijn fout is moet ik alles betalen en ze hangt op. Ik heb vorige week terug een technieker laten komen en hij zegt hetzelfde als de vorige, kabel kapot. Deze heeft ook heel grondig alles nageken. Ik stuur dus een mail naar mijn huisbazin maar krijg geen reactie. Nu zit ik zonder internet en tv. Maar mijn vraag is of deze kost voor haar is of voor mij? De kabel is stuk door slijtage waarschijnlijk. De technieker heeft al uitgelegd dat het zeker niet door mij komt.