Onderhoud ketel na beeïndiging overeenkomst
Geplaatst: 15 dec 2016 07:58
Beste,
In juni 2016 heb ik de opzeg gedaan op mijn vorig appartement. (3-6-9)
Op 30 augustus 2016 werd de huurovereenkomst definitief beëindig. (plaatsbeschrijving was in orde)
Alle communicatie werd geregeld via een immokantoor.
Op 12 december krijgen we een factuur van de vorige huisbaas voor het onderhoud van de ketel.
Factuurdatum 7 november op naam van de huisbaas.
Volgens ons huurcontract dienden we bij het uittreden een controle te laten gebeuren van de ketel.
Dit werd door mij als door het immokantoor over het hoofd gezien.
Dien ik, de verhuurder of het immokantoor de factuur te betalen? Aangezien ik officieel al 3 maand uit het appartement ben.
Alvast bedankt voor alle informatie.,
Gertjan Vermeir
In juni 2016 heb ik de opzeg gedaan op mijn vorig appartement. (3-6-9)
Op 30 augustus 2016 werd de huurovereenkomst definitief beëindig. (plaatsbeschrijving was in orde)
Alle communicatie werd geregeld via een immokantoor.
Op 12 december krijgen we een factuur van de vorige huisbaas voor het onderhoud van de ketel.
Factuurdatum 7 november op naam van de huisbaas.
Volgens ons huurcontract dienden we bij het uittreden een controle te laten gebeuren van de ketel.
Dit werd door mij als door het immokantoor over het hoofd gezien.
Dien ik, de verhuurder of het immokantoor de factuur te betalen? Aangezien ik officieel al 3 maand uit het appartement ben.
Alvast bedankt voor alle informatie.,
Gertjan Vermeir