eind aug huurden we iets aan zee voor tien personen met de familie waarvoor mijn broer huurcontract kreeg toegestuurd en ondertekende en terug stuurde aan verhuurder zonder zelf kopie te bewaren . de waarborg bedroeg 125£
enkele weken later contacteerde ik zelfde verhuurder met vraag of we app enkele dagen eerder konden hebben met al vijf van de tien personen. hiertoe werd geen contract meer opgemaakt alsook gen waarborg gevraagd.
bij aankomst. heeft eigenares ons rondleiding gegeven en we zouden haar belleb bij vetrek voor inspectie.
toen we haar na afloop vakantie belden werd gevraagd sleutel in de brievenbus te deponeren en dat deden we dan maar ter goeder trouw.
half sept informeert mijn broer zelf naar de waarborg
pas op 17sept zijn eigenaars het app gaan inspecteren en groot was onze verbazing dat ze daar dingen gevonden heben als zijnde kapotte glazen douchedeur, glasscherven in de afvoer, bloedvlekjes opp schakelaar, scheefgetrokken tafeltje dat was blijven buiten staan ...
deze zaken worden nu plost in sonze schoenen geschoven omdat ze beweren dat er na ons niemand meer op app geweest is
wij zijn absoluut zeker dat we het app hebben achter gelaten zoals we het kregen en niets te verbeergen hebben
na heel veel hen en weer gemail waarin we de verhuurders trachten didelij te maken dat er toch ieland buiten hun weten om en met een sleutel toeganf moet hebben gehad tot hun vertrekken
de eigenaars waren bovendien drie weken op reis
doch ons wordt niet geloofd en we krijgen de warborg niet terug
ik denk er nu aan gerechtelijke stappen te ondernemen ik wil gewoon dat de waarheid aan het licht komt
het kan toch ook niet dat drie weken na datum plots zoiets in onze. schoenene. wordt geschoven?!