garage boxen

siesken
Topic Starter

garage boxen

#1 , 20 sep 2016 13:10

Hallo,
Ik huur een garage box.
Het gaat over een stuk grond met 10 autoboxen.
Nu heb ik een bord zien staan,te koop.
Het wordt verkocht als bouwgrond.
Wat kunnen wij doen?
groeten

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur

#2 , 20 sep 2016 13:25

een bod doen?

de opzeg (na verkoop?) afwachten, en intussen iets anders zoeken?

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 sep 2016 13:25

Hoe bedoel je? Zolang de verhuurder jullie verhuurovereenkomst respecteert (dus eventueel correct opzegt / niet verlengt / ...) zie ik het probleem niet?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Meeboo

#4 , 21 sep 2016 09:19

kan natuurlijk alle huurcontracten opzeggen voor eigen bebouwing natuurlijk

bosprocureur

#5 , 21 sep 2016 09:38

En dat hoeft niet eens voor eigen bebouwing of zo te zijn, het gaat niet over woningen maar boxen.

Meeboo

#6 , 21 sep 2016 10:16

Ken ook iemand die zulk een terrein heeft opgekocht en er een knappe woning heeft opgezet midden in de stad. spijtig natuurlijk voor de 15 huurders die hun auto elders kwijt moesten...

siesken
Topic Starter

#7 , 21 sep 2016 12:20

Nog afwachten en dan andere box gaan zoeken
Bedankt

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#8 , 22 sep 2016 10:10

En dat hoeft niet eens voor eigen bebouwing of zo te zijn, het gaat niet over woningen maar boxen.
Idd. Het enige dat hier telt, is de huurovereenkomst van die box. Daar zal waarschijnlijk wel in staan wanneer de huur kan opgezegd worden en hoe. Mogelijk is er een opzegperiode van een maand of zo, en moet de huurder zijn wagen daarna elders plaatsen. Als alles volgens de regeltjes verloopt, kan de TS niets doen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Huren”