ik ben momenteel op solo reis en het is ondertussen al meer dan 6 maand geleden sinds ik het Belgenland verliet:
Ik beleef hier werkelijk de tijd van mijn leven en ik zou iedereen aanraden als je de opportuniteit hebt, zeker je droom niet uit de weg te gaan (ideaal is tussen afstuderen en eerste job). Huisje, vrouwtje/mannetje, boompje lopen heus niet weg met dat jaartje reizen

Dat terzijde natuurlijk, want de echte boodschap van dit bericht volgt hieronder:
Ik had een jaarcontract dat nu ondertussen sinds deze maand is afgelopen, mijn domicilie staat nog steeds op dit adres. Helemaal akkkoord: in een ideale wereld had ik dit eerder al veranderd naar het ouderlijk huis, maar dit lag bij vertrek nogal moeilijk. Ondertussen heb ik goedkeuring de la madre, om mijn domicilie terug op het ouderlijk huis te zetten.
Ik kan mijn domiciliewijziging doorgeven via de website van de gemeente.
Het probleem is dat men een agent zal sturen om mijn effectieve aanwezigheid op dit adres te controleren, waar ik dus volledig afhankelijk ben van de goodwill van de agent in kwestie (?).
Aan de andere kant kan ik mijn domicilie niet laten staan, vermoed ik. Dit zou ook als domicliefraude kunnen beschouwd worden en ik vermoed dat de verhuurder en nieuwe huurders dit alles behalve wenselijk vinden. Plus welke (monster) boetes hangen me boven het hoofd plus mogelijke rechtzaken en veroordelingen?
De simpelste oplossing is: over en weer vliegen vanuit Belgie. Deze oplossing wil ik echter ten alle KOST vermijden, financieel zou het quasi het eind zijn van mijn reis.
Heeft iemand enig inzicht en advies in deze case?
Heel erg bedankt alvast!