boorgaten in betegeling

silke2
Topic Starter
Berichten: 60

boorgaten in betegeling

#1 , 01 jun 2016 16:53

Kan de verhuurder mij bij vertrek de herstelling van boorgaten in de betegeling van de badkamer aanrekenen. Ik had een accessoire gehangen en deze terug verwijderd bij einde contract. Er bleven 4 boorgaten in de tegels achter.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bambipower
Berichten: 1034

#2 , 01 jun 2016 16:59

ja, hij kan dat aanrekenen (en 4 domme gaatjes kunnen veel geld kosten, zeker in betegeling)
Waarom laat je het accesoire niet gewoon hangen? Nu maak je je verhuurder het nogal moeilijk, dat hij 'iets' moet zoeken dat past in je 4 boorgaatjes. Bijna onmogelijk. Als verhuurder zou ik daar niet mee lachen, en je een herbetegeling aanrekenen.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 01 jun 2016 17:00

Je moet het pand terug geven zoals je het ontvangen hebt. Misschien het accessoire laten hangen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 01 jun 2016 19:50

Daarom, indien mogelijk, altijd zoveel als mogelijk in de voeg boren.
Er bestaan in de handel diverse herstellingskits om gaten ,zowel vloer als muurtegels, te herstellen, inbegrepen kleurenstiften of koud email om bij te kleuren
Mijn zoon heeft het gebruikt en het resultaat is redelijk goed te noemen. Informeer in de betere doe-het-zelf of bij een tegelfirma. Men blijft de herstelling echter altijd zien, maar minder.

Terug naar “Huren”