opzeg huurcontract niet offi

jasoneke
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

opzeg huurcontract niet offi

#1 , 06 mei 2016 21:47

even mijn situatie schetsen,

ik heb vanaf 1 januari 2016 een appartement gehuurd nu blijkt dat de verhuurden een gebouw in 4 verdeeld terwijl dit wettelijk maar in 3 mag verdeeld worden. Nu ben ik gedomicilieerd op de gelijksvloer terwijl ik op het 4de woon dit is dus het 4 de niet officiele deel van het gebouw. Nu zouden wij hier zo snel mogelijk weg willen. We hebben een contract met een maximaal termijn van 3 jaar die niet geregistreed is mogen wij hier dan zo maar weg vermits het geen officiele woonplek is ?

MVG JASON

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 mei 2016 21:53

Met gemeente dienst bevolking en met wijkinspecteur politie gaan praten.
U hebt uw adres en busnummer en u vraagt aan gemeente wie op die specifieke gegevens woont.
U kan daar gezien u daar woont een uittreksel van krijgen. De wijkinspecteur kan of heeft al vastgesteld dat u op het 4de woont ( dan zijn er dus maar drie busnummers?)
Na die vaststellingen kunnen de nodige PV inbreuken wet stedenbouw enz enz opgesteld worden.

sloeberken

#3 , 07 mei 2016 07:58

Niet registratie van huurcontract korte duur, geef je geen mogelijkheid om vervroegd op te zeggen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Huren”