Afrekening syndicus kosten na opzeggen huur

Jus10
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Afrekening syndicus kosten na opzeggen huur

#1 , 04 mei 2016 12:18

Ik heb 6 maanden geleden de sleutels van mijn appartement afgegeven aan het immokantoor na het opzeggen van mijn huurcontract. Ik heb ondertussen het grootste deel van mijn waarborg terug gekregen minus 125€ als waarborg voor de afrekening van de syndicus kosten in het geval ik nog zou moeten bij betalen. Nu zijn we 6 maanden verder en heb ik nog steeds deze afrekening niet gekregen. Blijkbaar wachten ze nog op een bepaalde factuur. Kan dit zomaar blijven zo lang blijven aanslepen? Ik zou graag dit hoofdstuk afsluiten.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105

#2 , 04 mei 2016 12:45

Een afrekening wordt slechts 1 x per jaar gemaakt. Indien de laatste amper 1 maand voor uw verhuis was, zal je nog 11 maanden moeten wachten. Wanneer werd de jaarlijkse afrekening gewoonlijk opgemaakt door de syndicus? Reken daarbij nog 1 maand en stuur dan een AS naar de verhuurder om een kopie op te eisen.

Jus10
Topic Starter

#3 , 04 mei 2016 13:56

De vorige afrekening heb ik vorig jaar eind maart ontvangen.

Reclame

Terug naar “Huren”