ik moest gisteren mijn meterstand opschrijven voor mijn waterverbruik,ik woon hier nu bijna een jaar,ik heb daar niet echt
verstand van,maar ik schreef hem op en rekende uit hoeveel verbruik ik had,ik liet dit aan mijn vader weten (dacht dat het normaal was),maar hij zei,dat kan niet,dat is veel te veel,maar de cijfers klopten.ik ben toen gaan kijken hoeveel verbruik ik vorig jaar had,en ik heb nu het driedubbele!!en er is niks verandert aan het aantal personen,ik heb niks speciaal verbruikt dan anders (bv zwembad ofzo..ik heb dan naar fatys gebeld en ze zeiden dat ik moets zien of ik mss geen lek had,ik moest gisteravond als ik ging slapen mijn meterstand opschrijven en deze morgen ook het eerste wat ik deed mijn meterstand opschrijven,dan moest ik zien of dit hetzelfde was gebeleven,wat dus niet zo is,dus ik zit wss met een lek..wat moet ik nu doen?ik ga een serieuze eindafrekening hebben dit jaar,moet ik die volledig betalen,of moet de verhuurder ook tussen komen,want ik kan er niet aan doen dat er een lek is? (en ik moet nu zo vlug mogelijk een loodgieter doen komen om te zien vanwaar het lek komt)