Muizen tussen plafond en vloer

carine.brion
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Muizen tussen plafond en vloer

#1 , 03 mar 2016 19:38

Ik zit met muizen tussen het plafond en de vloer.
Mijn vraag is nu is dit voor de verhuurder om de muizen te verwijderen of is het voor mij.
Ik wil eerst hier info ophalen alvorens de verhuurders te contacteren....

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon

#2 , 03 mar 2016 19:48

Indien u er reeds een tijdje woont en de plaatsbeschrijving vermeldt dit probleem niet, dan voor u. Tenminste indien het gaat om een huis en niet over een appartement waar ongedierte zich via de gemene delen verspreidt, dan ligt het ietwat anders.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

roharro

#3 , 03 mar 2016 20:05

Zet een muizenval.
Dat kan toch zo moeilijk niet zijn.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

chantika

#4 , 04 mar 2016 14:28

Ik denk dat de verhuurder zijn kat zal sturen.

Mariette

#5 , 04 mar 2016 14:52

Zet een muizenval.
als ze tussen het plafond en de bovenliggende vloer wonen, waar ga je dan die muizenval zetten?

roharro

#6 , 04 mar 2016 15:06

Zet een muizenval.
als ze tussen het plafond en de bovenliggende vloer wonen, waar ga je dan die muizenval zetten?
Op de vloer.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

chantika

#7 , 04 mar 2016 15:35