#8 , 29 feb 2016 05:43
U dient de verhuurder in gebreke te stellen per aangetekend schrijven. Geef hem een week om het nodige te doen en indien hij niet beweegt, ga naar de vrederechter. Noteer eea beslist ook op de plaatsbeschrijving en zet er expliciet in dat het geen verstoppingsprobleem lijkt.
Zelf geleerd (niet dat ik het nu nog nodig heb) uit mijn eerste huurervaringen: nooit een contract tekenen vooraleer te hebben geverifieerd dat alle radiatoren warm worden, alle kranen en hun afvoer werken, de toiletten normaal doorspoelen, de elektriciteit er in orde uitziet. Ook altijd trachten de vertrekkende huurder te spreken.
En nooit tekenen wanneer de andere partij dat niet in uw bijzijn ook doet en u geen kopie meekrijgt.
Enfin, ik hoop voor u dat het in orde komt, een goed begin is het echter niet, vooral omdat dit een type probleem is dat zeer duur kan zijn om op te lossen.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.