help! uitredende plaatsbeschrijving.

nlse001
Topic Starter

help! uitredende plaatsbeschrijving.

#1 , 23 nov 2015 13:25

Zie mijn vorige topic.
Ondertussen hèb ik een andere woonst gekregen. Onderling zijn we het niet eens met uittredende plaatsbeschrijving. laminaat moet weggehaald worden en nog een paar dingen. nu hèbben wij twee sleutels ingeleverd en 1 sleutel heb ik nog om bepaalde dingen uit te voeren en ik moet volgens hun nog huur betalen. Ze zijn ZONDER mijn toestemming in huis geweest en een aantal dingen uitgevoerd. Mogen hun dat terwijl ik officieel nog huurder ben. Is toch inbreken? wat kan ik tegen hun doen. nu zeggen ze dat wij dakplaten hebben beschadigd dat in de living lag die ze daar hebben geplaatst (dakisolatie).

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 23 nov 2015 14:21

Je hebt al enkele sleutels ingeleverd, hoe kan er dan sprake zijn van huisvredebreuk.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

nlse001
Topic Starter

#3 , 23 nov 2015 14:45

contract is nog gaande en ik moet huur betalen. Ze hebben van alles zitten afbreken en willen kosten op ons rekenen.

Reclame

duma

#4 , 24 nov 2015 13:06

Waarom geven mensen toch sleutels af zolang hun huurovereenkomst nog loopt, ze nog huur betalen en zeker voordat de uitgaande PB getekend is?

Het afgeven van de sleutels kan beschouwd worden als het geven van toestemming om de woning te betreden. Het zal dus uw woord tegen dat van de verhuurder zijn.

Wat is er juist beschadigd?

Terug naar “Huren”