#11 , 28 apr 2015 11:10
dat zou nogal een klacht worden dan...
- geen bevestiging van opzeg
- zonder verwittiging niet opdagen op gemaakte afspraken
- arrogant, onbeschoft gedrag naar ons als huurders toe
- afspraken maken met potentiële nieuwe huurders zonder inspraak van ons, tijdens onze nog lopende huurperiode en daarvoor dan nog de sleutels eisen
- arrogante, onvriendelijke mail nadat ik hem geen sleutels wou overhandigen voor het verstrijken van de overeenkomst
- 2 weken voor het verstrijken van de overeenkomst, toen hij de borden kwam hangen, verweten worden dat het appartement niet leeg was en hij zo geen foto's kon nemen
- Het onterecht eisen van een maand schadevergoeding (al werd dit intussen rechtgezet, maar dat was pas na het dreigen met rechtbank van onze kant uit)
- verschillende punten uit het verleden: problemen met lampen (elektriciteit) in trappenhal die na 3j aandringen nog steeds niet opgelost zijn (men trekt de stroomdraden bijna uit de muur, zo los hangt de boel) / Gasboilers die verkeerd geïnstalleerd zijn, die niet hersteld worden (de mijne is ooit stuk gesprongen en het water liep er zo uit) / Gasboiler die stuk was die na 3j ook nog steeds niet was hersteld / ramen die uit de muur waren losgekomen niet vervangen, maar ze vastspuiten met silicoon of iets dergelijk / ramen waarvan de klink kapot was gewoon dicht schroeven ipv te herstellen / vochtproblemen (en dus ook schimmelproblemen) die niet worden aangepakt / niet beantwoorden van mails omtrent problemen
- ...
Kan bijna een boek schrijven over die makelaar. Telkens wanneer je hem opbelt met een probleem krijg je de melding dat hij het met de eigenaar zal bespreken en krijg je nooit nog een antwoord.
Al heb ik na het gedoe met die schadevergoeding gisteren, ook geen al te positieve indruk van de eigenaar zelf (die had hij aan de lijn toen).