huurprijzen

cornelissen kris
Topic Starter

huurprijzen

#1 , 09 feb 2006 20:53

Geachte,

ik zit in het bestuur van de voetbal en het vroegere bestuur heeft een toenmalige schuur gehuurd van een boer. Er bestaat geen overeenkomst maar er is wel een papier dat de huur elk jaar betaald werd, ondertekend door iemand van het bestuur en de verhuurders, dit al vanaf 1984. De verhuurder heeft al 4 X de huur opgeslagen en vraagt nu ook weer meer.
De oude schuur is nu goed onderhouden en verbouwd op kosten van de club en vergroot met een keuken en kleedkamers. Wat gebeurt er als deze oudere mensen overlijden ? Op welke basis kunnen ze opslagen als ze dit de vorige jaren nooit gedaan hebben naargelang de normale index? Ze vertelde me dat ik de huur nu moest betalen voor de heilige ...(ik weet niet wie) maar een echt contract is nog nooit niet opgemaakt, zou dit niet belangrijker zijn ? Kunnen wij deze overeenkomst opzeggen en hebben wij een zekerheid dat we daar kunnen blijven indien er een sterfgeval is

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ratione Legis
Berichten: 76

#2 , 16 feb 2006 12:58

Huur van zo'n schuur valt onder het gemeen huurrecht.
U zorgt best voor een geschreven overeenkomst waarbij u duidelijk afspreekt wat er met jullie verbouwingen en aanpassingen zal gebeuren bij einde van de overeenkomst.

Succes

Reclame

Terug naar “Huren”