In de verkoopsvorwaarden staat dat bij annulatie van de bestelling er 100 euro admin kosten aangerekend worden. Over enige compensatie naar buitensporige levertijden wordt niets vermeld.
Na de bevestigingsmail hoorden we niets meer. Op 20 januari 2015 heb ik een reminder gestuurd met de vraag wanneer ze gingen leveren. Geen aantwoord.
Vandaag heb ik opnieuw een reminder gestuurd met de vraag om ofwel te leveren of de bestelling kostenloos te annuleren. Dit is het antwoord dat we kregen:
Mijn vraag: levertijden van mazout kunnen al eens vertraging oplopen door drukte, maar een hele maand lijkt mij echt buitensporig. Daarbij kan men tot vandaag nog steeds geen leverdatum bevestigen. We willen daarom deze bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen bij een leverancier die wel betrouwbaar is. De vraag is of we het kunnen hard maken om de 100 euro annulatiekosten te vermijden.Geachte,
U stuurde een email naar info@mazoutvoordeel.be. Emails worden op dit moment , door de enorme drukte, beperkt beantwoord/gelezen. Voor vragen verwijzen wij U door naar de FAQ pagina van de website http://www.mazoutvoordeel.be" onclick="window.open(this.href);return false;! Vragen zoals, "Waar blijft mijn bestelling?", worden NIET beantwoord. Wij bellen U daags voor levering op van zodra u op de planning staat. Spoedleveringen worden NIET gedaan.
We doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren.
Dank voor uw begrip.
http://www.mazoutvoordeel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt voor de hulp