Plafond badkamer

gouranga
Topic Starter

Plafond badkamer

#1 , 29 apr 2014 18:43

Hallo,

We verlaten op het einde van de maand een appartement dat we sinds oktober 2008 betrekken.
De huisbaas geeft net te kennen dat hij wil dat we het plafond van de badkamer terug verven.
De verf bladert af. Maar dit was ook al zo toen we er in trokken, uiteraard iets minder fel als nu.
De badkamer is vrij klein en kan zeer slecht verlucht worden, wat de huisbaas ook niet betwist.
Is dit niet gewoon normale slijtage?
Moeten wij dit plafond nog verven? Er is geen foto van het plafond in de badkamer in de plaatsbeschrijving.

Ik heb altijd heel veel zorg voor het appartement gedragen. Als er iets stuk ging door mijn toedoen heb ik dit zelf terug in orde gebracht.
We hebben nog altijd 1 afrekening die niet in orde is. We missen 30 euro voor 15m³ gratis water.
De huisbaas beweert bij hoog en laag dat hij die nooit heeft ontvangen bij de syndicus en daar stopt de discussie altijd.

Als wij geld moeten aan de huisbaas of als wij iets in orde moeten brengen kan het nooit snel genoeg gaan, maar als wij dan eens iets nodig hebben
geeft de huisbaas vaak nooit thuis.

Graag feedback hoe ik dit best aanpak.
Ik moet ook nog 2 eindafrekeningen ontvangen. Dit zet ik best ook waarschijnlijk op papier of een eventueel te veel betaalde som wordt nooit teruggestort.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 29 apr 2014 20:13

Wat staat er in de plaatsbeschrijving, als deze waren geverft met gewone muurverf is dat normaal dat dit afbladert.
Maar voor een klein plafond misschien enkele maanden op u waarborg wachten.
Wat u toekomt op papier zetten en laten tekenen voor je sleutels afgeeft.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Huren”