sorry hoor,heb nog een vraagje,
ik huur nu een woning,maar kan het allemaal niet meer betalen,is oud huis,slecht geisoleerd,veel betalen aan electriciteit,verwarming..ik sta opgeschreven voor sociale woning,maar dat kan nog 5 jaar duren,tegen dan sta ik al lang op straat;.
nu,dit huis,ik verwarm met mazout,moet veel verstoken,boven geen verwarming behalve op 1 kamer klein beetje,dus in de winter ijskoud,maar vooral beneden,er is hier vroeger een stuk aangezet,daar is nu mijn veranda,wc en badkamer..in de wintermaanden,zoals ook vorig jaar bv,lange strenge koude winter,was het in onze badkamer 0 graden,dan moesten wij zo een electrisch vuurtje opzetten (wat ook heel veel kost),en als dat dan een uur opstond (!!),dan haalden we toch zo een 7 graden,wat nog heel erg koud is om je te wassen.ik heb me toen gewoon heel veel dagen niet gewassen gewoon omdat het er veel te koud was..naar de wc gaan,brr een marteling,je moest je dan zo neerzetten op een IJSKOUDE wc bril,maar kom,dat ging nog,maar die badkamer...nu is mijn vraag,kan je je huis hiervoor onbewoonbaar laten verklaren,kan dit zomaar dat je maanden in een badkamer je moet douchen waar het 0 tot max 5 graden is?
sorry voor de vele vragen hoor,maar ik zie het allelemaal niet meer zitten en weet niet meer wat te doen.