Ik heb een contract afgesloten voor 3 jaar. Maar het is nu geen 3 jaar voorbij en het woning waar ik woon is ernstig. Heel dat huis krijgt warm water door middel van een persoonlijke boiler die is aan uw eigen prise is aangesloten en nu begint het... Bij mijn buren hun prises zijn kapot en ze steken hun boiler in mijn prise ten eerste ik heb nooit warm water en ik moet betaal voor de opwarming van hun boiler want die prise is aan mijn meter is aangesloten ik betaal voor iemand anders zijn warm water. Mijn studio bevindt zicht onder de dak die nu volop aan het lekken, de voordeur sluit amper en iedereen kan zomaar binnen lopen en ik heb er al twee keer op een jaar diefstal van mijn spullen meegemaakt. Beneden woont een dronkaard die regelmatig op mijn deur komt kloppen en verteld over zijn duizenden angsten soms ook in het midden van de nacht. Ik heb naar de baas een aangetekende brief verstuurd met alles waar ik ontevreden ben opgeschreven, hij antwoordde niet tevreden dan mag u vertrekken tegen december moet u hier weg zijn en ik krijg mijn waarborg niet terug en ik moet nog 1000 euro schadevergoeding uitbetalen. Ik zou graag willen weten kan dat nu? Ik wordt verplicht om te wonen zonder water, normale dak, onveillig en electriciteit betalen voor iemand anders zijn gebruik en dan nog schadevergoeding betalen aan de verhuurder... het is eerder dat hij mij schadevergoeding moet uitbetalen dat ik al 3 maanden bij mijn ouders of op fitness was.
Alvast bedankt voor iedereen die een nuttige aantwoord kan geven.