Hallo.
Ik zit met een enorm probleem sinds 14 februari heeft de verhuurders het huur contract opgezegd. Daar hadden wij geen probleem mee wand wij wilde ook graag toen gaan verhuizen omdat het met de verhuurders totaal niet klikt. Mijn probleem is we zijn een groot gezin met in totaal 9 personen. We wisten dat het niet makkelijk was om een redelijk grote woning te vinden zoals we hadden.
We moesten 30 juni het pand verlaten hebben. Maar we hebben al die tijd gezocht en afspraken gemaakt voor een bezichtigen van een andere huur huis de ene word je afgewezen omdat je met teveel bent de andere omdat er andere kandidaten waren. We hebben dus nog steeds niks gevonden. Maar we hebben altijd de huur elke maand betaald
Vandaag kreeg ik een aangetekende brief van het vrede gerecht dat we op zitting moeten komen. Maar ik ben me een hoedje geschrokken wat me verhuurder allemaal van ons wilt vangen
dit is wat me verhuurder wilt onder andere
*De partijen (wij) solidair, minstens de ene bij gebreke aan de andere te veroordelen tot betaling aan verzoekers van een bedrag van aan bezetting,s vergoedingen van :695,00 euro x 3maanden (voor juli, augustus en september 2013) =2085,00 euro meer de gerechtelijke kosten.
*De partijen (wij) solidair, minstens de ene bij gebreke aan de andere te veroordelen tot betaling aan verzoekers van een bedrag van aan wederinhuring vergoedingen van :695,00 euro x 3maanden (voor juli, augustus en september 2013) =2085,00 euro meer de gerechtelijke kosten.
* De partijen (wij) te veroordelen tot betaling aan verzoekers van een bedrag per dag ten titel van bezetting,s vergoedingen vanaf 1 oktober 2013 tot de dag van het werkelijke verlaten van de woning : 695,00 : 31 dagen = 22,40 euro per dag, meer de interesten daarom.
*vrijgave van de huurwaarborg ten voordele van verzoekers ten bedrag van 2.085,00 euro, meer de intussen verworven interesten, gestort op een geblokkeerde bankrekening bij nv (bedrijf)
Wij kunnen die nooit gaan betalen en als het word toe gezegd kan ik gelijk de schuld sanering in.
Hoelang kan de rechter eventueel ons nog geven?. en hoever moet ik hier boven gaan betalen?