dank voor het antwoord.
Normaliter wel.
Dacht ik ook. Ik weet niet of ik daar nu een strategie achter moet zoeken en zoja, welke.
Nu als de ex huurbaas er onmiddellijk een advocaat op heeft gezet is het wel duidelijk dat een oplossing in der minne voor dit dossier niet in zijn hoofd zit
Ik weet het niet. Het is een moeilijk type. Hij heeft geen ingaande noch uitgaande plaatsbeschrijving en is pas 1000€ huurschade beginnen eisen per aangetekend schrijven van 27/05/2013, terwijl ik eruit ben sinds 31/05/201
2. Voordien eiste hij 1000€ "voorschot" op de verwarmingsfactuur in ruil voor vrijgave van de huurwaarborg, terwijl die natuurlijk enkel dient om schade te dekken. Hij heeft eerder al een proces verloren voor inhouden van de huurwaarborg een paar jaar terug, met gerechtskosten voor hem vandien. Een verzoeningspoging is gratis. Een advocaat natuurlijk niet, misschien moest die advocate daar zowiezo zijn voor een ander dossier/papierwerk, ze kwam nogal onvoorbereid over.
Ik denk dat mijn ex huisbaas gewoon probeert me te intimideren.
en heeft het voor geen van de partijen nut de zaak onnodig te rekken.
Ik zit ook nog in een echtscheiding verwikkeld, op dit moment kan ik bijkomende kosten aan processen missen als de pest. Anders had ik al lang de zaak zelf gestart.
Persoonlijk zou ik overwegen zelf een advocaat in de arm te nemen als de tegenpartij er reeds eentje heeft.
Ben ik zeker van plan als het effectief voorkomt, acht u dit ook nodig voor een verzoeningspoging?