SCHIMMEL EN VOCHT inhuis wegens afbraak naastliggende pand

johan V
Topic Starter
Berichten: 174

Re: SCHIMMEL EN VOCHT inhuis wegens afbraak naastliggende pand

#46 , 28 jan 2017 00:50

Bosprocureur,ik heb geen makelaar,ik heb alle bewijsmateriaal moeten opsturen naar mijn verzekering,daarna is een expert komen zien naar de schade,die is in het bezit van dit bewijsmateriaal en van de foto's die hij zelf maakte.Ondertussen sleept dit spelletje al 5 jaar aan en heb ik nog geen cent gezien van de schade waar ik geen enkele schuld aan heb.Ik moet steeds zelf stappen ondernemen om iets te vernemen.Eigenlijk een verzekering onwaardig!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
johan V
Topic Starter
Berichten: 174

#47 , 03 jul 2017 23:32

Update;
Nog steeds is het muisstil rond deze zaak,heb ook nog niks van mijn schade teruggetrokken.Amaai die verzekeringen.

johan V
Topic Starter
Berichten: 174

#48 , 26 jul 2017 22:53

Graag enkele inlichtingen om een klacht neer te leggen tegen mijn verzekering en/of experts .Ondertussen heb ik, niettegenstaande mails naar verzekering, niets meer gehoord van de zaak.De verzekering beloofde steeds om mij op de hoogte te houden maar dit is niet gebeurd.Ik ga er nu vanuit dat ik aan het lijntje gehouden word en alles op de lange baan(5 jaar) word geschoven terwijl reeds vanaf dag 1 het vaststond dat wij de slachtoffers waren van deze afbraak van het naastliggend pand.
Mag ik jullie advies vragen wat ik het best kan ondernemen tegen de verzekering om mij ten minste op de hoogte te houden van het verloop van mijn zaak.

Reclame

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#49 , 28 jul 2017 08:53

Advocaat contacteren en een procedure starten tegen de verzekering teneinde de vergoeding van de gedekte schade te vorderen.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

johan V
Topic Starter
Berichten: 174

#50 , 13 nov 2017 21:04

Er komt geen reactie meer noch van mijn verzekering,noch van de experts of mijn rechtsbijstand.Hoe kan ik de verzekering bewegen om toch ten minste te weten hoever het dossier reeds gevorderd is.Liefst zonder advocaat,want die zijn niet goedkoop en bovendien ben ik de benadeelde slachtoffer in deze zaak .Dank voor het advies.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#51 , 13 nov 2017 21:10

Lees uw polis na en kijk of je rechtsbijstand hebt.
Dan moet je de advocaat niet zelf betalen.
Mijn buikgevoel zegt me dat de tegenpartij bij dezelfde verzekeraar is en ik heb zelfs een
meer dan sterk vermoeden over welke verzekeringsmaatschappij het gaat.

Heb je in al die jaren nog geen klacht bij de Ombudsman van de verzekeringen neergelegd?
Die perst wel een antwoord uit balorige verzekeringsmaatschappijen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

johan V
Topic Starter
Berichten: 174

#52 , 14 nov 2017 14:59

Dank asperger,ik heb inderdaad te veel vertrouwen en geduld gehad en dit omdat ze in het verleden af en toe(tot 6 maand geleden) met een smoesje afkwamen dat de experts er nog steeds niet uit waren.Nu geraakt (na -+ 5 jaar mijn geduld ook op.Ik heb inderdaad een rechtsbijstand maar die zit in mijn woningverzekering met rechtsbijstand(dus de zelfde maatschappij.)Daarom vraag ik advies op het forum om te weten hoe ik eruit geraak.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#53 , 14 nov 2017 15:34

Met rechtsbijstand heb je vrije keuze van advocaat.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

johan V
Topic Starter
Berichten: 174

#54 , 19 nov 2017 12:27

Ik heb het advies van asperger gevolgd en heb klacht neergelegd bij de ombudsman(beter laat dan nooit zeker?)Ik had teveel vertrouwen en hoop dat er nog iets kan aan gedaan worden(sleept reeds 5 jaar aan)Alvast bedankt.

Terug naar “Huren”