Situatie: op 1/11/12 huur ik een app, welke volledig instapklaar is, juist de frigo heeft het begeven en de verhuurder en immokantoor zijn hiervan op de hoogte. Ze beloven een andere te installeren maar tot op heden nog steeds geen antwoord gekregen of dergelijke.
Ikzelf heb ondertussen al meerdere malen gebeld en gemaild om te vragen wanneer hier iets aan gedaan zou kunnen worden, steeds hetzelfde antwoord "we laten iets weten".
De vraag is, kan ik op eigen initiatief zelf een frigo aankopen en de factuur in mindering brengen met de huishuur, mits voorlegging van factuur, de frigo zou op het einde van de huurperiode natuurlijk blijven staan.
Is er iets anders dat ik kan doen aangezien we bijna 1maand verder zijn, wonen zonder frigo is niet echt aangenaam aangezien er dan dagelijks naar de winkel moet worden gegaan.
Kan ik eventueel een deel van de huurprijs niet betalen om ze zo op één of andere manier een beetje te dwingen vaart te zetten achter het frigoprobleem want eerlijk gezegd denk ik dat ze niet echt van plan zijn een nieuwe te installeren, anders hadden ze dit al gedaan.
Alvast bedankt.