Hallo,
Ik woon sinds begin september in een appartement met in de slaapkamer en in de woonkamer enkel beglazing.
In het contract heb ik laten opmaken dat de huurbaas beide plaatsen vervangt en dubbel beglazing plaats. Toen was hij hier mee akoord.
Er stond duidelijk in:
de huurbaas plaats dit jaar nog dubbel beglazing in alle kamers (2012)
Nu heeft hij ondertussen een extra kost moeten maken voor het dak van degen die onder mij woont (het dak van mij onderbuur is het terras van mij)
Nu vroeg ik hem onlangs wanneer hij aan de werken aan de ramen ging beginnen. Nu zei hij dat hij dit jaar ofwel de slaapkamer ging doen OFWEL de woonkamer. Volgend jaar ergens deed hij dan de rest. Dit omdat hij al 600euro heeft moeten uitgeven om eht dak van mijn onderbuur te maken.
Wat kan ik hier tegen beginnen?? Dit is contractbreuk, maar ik heb ook geen zin om naar een advocaat te stappen en dus zelf kosten voor te maken.
Het immokantoor probeert het zelf zo een beetje te minimaliseren door te zeggen dat eht toch wel meevalt enzo.. ( het immo is bevriend met mijn huurbaas)
Ik wil graag weten hoe sterk ik in mijn schoenen sta en wat ik doen zonder zelf al te veel kosten te maken.
Ik wil liefst geen ruzie met mijn huurbaas, maar ik verbruik nu al veel meer energie.
alvast bedankt