Gent, 25 september 2012
Adres huurder
Adres verhuurder
Geachte ,
Drie weken geleden heeft u de afrekening voor EGW van mij ontvangen waarin duidelijk staat dat de opleg € 666 bedraagt .
Tot op heden heb ik deze van u nog niet mogen ontvangen. Gelieve alsnog het verschuldigde saldo binnen de tien dagen na kennisname van dit schrijven te betalen middels overschrijving op mijn rekeningnummer 001 2345567 89 met de uitdrukkelijke vermelding "afrekening EGW".
Bij gebrek aan betaling van uwentwege binnen de gestelde termijn geldt dit schrijven als enige en definitieve ingebrekestelling en zal ik mij verplicht zien om op uw kosten het lokale vredegerecht in te schakelen middels een verzoekschrift art 1344 bis./e.v. Ger.W. om bij vonnis de ontbinding van het huurcontract te bekomen gelet op de eenzijdige verbreking van uwentwege middels het niet betalen van de contractueel vastgelegde kosten.
Ik wens u hierbij uitdrukkelijk kenbaar te maken dat bij een eenzijdige verbreking van het huurcontract de kosten van het geding, betekening gerechtsdeurwaarder, RPV, opzeg, schadevergoeding en gerechtelijke intresten een veelvoud kunnen bedragen van het huidige nog openstaande saldo.
Enkel voor de goede orde en om kennisname te garanderen wordt dit schrijven u zowel aangetekend als per gewone post verzonden
Hoogachtend,
Verhuurder.