In uw verzoekschrift wel vermelden, doch niet voorzien in de stukkenbundel. De gedaagde zal zich met moeite de gehele discussie herinneren doch kan onmogelijk ontkennen deze gevoerd te hebben. Doet hij dat wel...
Het verzoekschrift is al bijna een maand geleden ingediend. De bedreigingen, scheldpartij (en mending van problemen met de woonst) zijn een gevolg van de uitnodiging van het vredegerecht.
===
Ik begrijp ook wel dat de vrederechter geen bevoegdheid heeft over de bedreigingen op zich, ik hoop enkel dat hij mijn weerhoudendheid begrijpt om vlug/vlug problemen op te lossen bij iemand die mij zegt dat "ge zijt naar de rechtbank gegaan, da gade uw ganse leven beklagen ....", gevolgd door een tirranie aan scheldwoorden.
De aangehaalde problemen hebben geen dringend karakter, waren gekend door de huurder (ramen in de slaapkamer zijn er nooit geweest), etc....
Ik denk dat dit aantoont dat met alle wil van de wereld, dit contract best zo snel mogelijk ontbonden kan worden. Een schadevergoeding/wederverhuurvergoeding hoeft voor mij niet (heb ik wel gevraagd in het verzoekschrift), ik wil hem buiten, zo snel mogelijk.