bewijs van woonst

debaecker
Topic Starter

bewijs van woonst

#1 , 16 jul 2012 11:54

Ik moet mijn huurder naar de vredegerecht roepen wegens achterstallige huurgeld en ontbinding contract.

Toen ik bij de woondienst een bewijs van woonst ging halen blijkt dat ze niet is ingeschreven op mijn adres.

Volgens hun advies ging ik naar de gemeente van haar oude woonplaats en daar kreeg ik een bewijs van woonst waarop staat is ''Ze is reeds sedert 2006 afgeschreven van ambtwege'' ,

maar er is geen gekend nieuw adres.

Wat moet ik verder?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 16 jul 2012 13:33

Werkelijke woonplaats doorgeven aan politie en gemeente, zodat ze haar ambtshalve kunnen inschrijven daar.

artemis

#3 , 16 jul 2012 13:49

Werkelijke woonplaats doorgeven aan politie en gemeente, zodat ze haar ambtshalve kunnen inschrijven daar.
Zou dat de TS wel vooruithelpen in dit geval?

Ik ben zeker geen expert, maar is het mogelijk geen voordeel voor de TS dat de huurder geen domicilie heeft als ontbinding van het contract de bedoeling is?

Reclame

Vandebos

#4 , 16 jul 2012 22:45

Als De huurster haar contract toont zal de politie zonder vonnis haar niet de toegang tot het pand weigeren.

De griffie meedelen dat mevrouw sinds 2006 niet meer is ingeschreven, doch verblijft op adres x. Zeker als element in het verzoekschrift opnemen.

Terug naar “Huren”