Ik huur een huis en had graag een teller laten plaatsen voor dag en nachttarief.
Wie moet dit betalen : de huurder of de verhuurder ?
waarom niet de verhuurder ?Aangezien het enkel de huurder is die hiervan het genot heeft zou ik zeggen de de huurder. Dat is toch de afspraak die ik steeds maak.
Dat hier niets over in de wet staat is des te jammer.Hierover ligt niets vast in de wetgeving, en huurder kan verhuurder hier niet toe verplichten. Dus als huurder dit echt wil en verhuurder wil niet betalen, zal de huurder dit moeten bekostigen. Mocht de verhuurder dit toch willen betalen, des te beter voor de huurder.
nu we toch al ver van het onderwerp afgeweken zijn, zet ik graag eens de puntjes op de i.Dat hier niets over in de wet staat is des te jammer.Hierover ligt niets vast in de wetgeving, en huurder kan verhuurder hier niet toe verplichten. Dus als huurder dit echt wil en verhuurder wil niet betalen, zal de huurder dit moeten bekostigen. Mocht de verhuurder dit toch willen betalen, des te beter voor de huurder.
subsidie hier , subsidie daar en dan zoiets zijn ze gewoon vergeten.
iet of wat ernstige verhuurder , legt zijn huurder in de watten.
de voordelen daarvan zijn legio.
of is het alleen maar zoveel mogelijk opbrengen.
de hebzucht ten top.
In plaats van zich telkens opnieuw uit te laten in niets tot een thread bijdragende commentaren zou het beter zijn als u eens een klein beetje nadenkt alvorens te antwoorden. Een pand dient te voldoen aan basisvereisten wanneer men wenst te verhuren, indien de huurder meer wenst dan deze vereisten heeft hij een aantal mogelijkheden:de hebzucht ten top.