huurders zomaar vertrokken

moikes
Topic Starter

huurders zomaar vertrokken

#1 , 24 mei 2012 18:35

Hallo

om een lang verhaal kort te maken, mijn huis wat 2 appartemenen bevat, 1 door mezelf nog bewoond, de andere werd verhuurd (aan mijn ex schoonouders)en staat momenteel leeg.
Mijn ex en ik zijn nog steeds beide eigenaars van de appartementen, deze staan momenteel te koop.

Mijn ex schoonouders zijn het appartement in december 2007 komen bewonen, echter werd er nooit geen huurovereenkomst opgesteld
Eind maart 2012 zijn mijn ex schoonouders vertrokken zomaar vertrokken, ze hebben wel steeds netjes de huur betaald tot maart 2012.

Er is ook geen waarborg voorhanden, nu is mijn vraag, of ik hieraan iets kan doen, of dit effectief wel wettelijk is op deze manier.

Of ik eventueel wat huurgeld kan recuperen of is dit totaal uitgesloten vermits er geen huurcontract was.

alvast bedankt voor de reacties

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 24 mei 2012 19:28

Familie en geen huurcontract, dat wordt woord tegen woord in een geding waarbij de schoonouders bewoning ter bede kunnen aanhalen. De kans om dit te winnen lijken me uiterst minimaal.

Reclame

Terug naar “Huren”