Geachte lezer,
Ik zit met het vilgende probleem:
Vandaag kreeg ik een brief in de bus waar in vermeld stond dat ik een huur indexering moet betalen.
Nu ik betaal 498 huur en 50 huur voor mijn garage, de indexering is toegepast op de gezamelijke 548 euro en niet enkel op mijn huur.
Is dit juridisch correct of mag het enkel op de eigenlijke huur van toepassing zijn?
Eerlijk gezegd ben ik ook niet van plan de indexering te volgen aangezien er geen reden toe is, ik heb vocht in het apartemant waarbij na meerdere malen aandringen nog niet veel aan gedaan is, het appartement is ook super slecht geisoleerd.
Eveneens betaal ik ook stroom en water in het gemeenschappelijk gedeelte volledig zelf. Hiervoor hoef ik wel geen andere gemeenschappelijke kosten te betalen.
Ook heb ik hat appartement volledig herschildert en mankementen zelf opgeknapt. De beloofde verdere aanpassingen van haar ( welke ik niet zwart op wit heb) is zij nog niet nagekomen.
Graag zou ik willen weten hoe het zit met het niet volgen van de aanpassing en of ik recht in mijn schoenen sta.
Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Alvast bedankt.