ben 19 jaar en ouders willen me al meer dan jaar buiten huis zetten maar ik houd stand en blijf hier wonen want heb geen eigen inkomen, afentoe werk ik en daar blijft het altijd bij ik kan niet aan vast werk geraken, ocmw wil me niet helpen, niets of niemand kan me of wil me helpen, ik heb eindelijk mijn dop gekregen maar ben er al een maand en langer op aan wachten, dus heb nog steeds geen eigen inkomen ik heb me overal ingeschreven voor woning en dergelijke maar niemand wilt me helpen,de problemen zijn al heel mijn leven bezig mijn vader sloeg me sinds mijn geboorte en op mijn 16 wast genoeg voor mij en had ik heb het ziekenhuis in geslagen met gevolgen maar lichte gevolgen, sindsdien heb ik hem ieder maand wel geholpen met dingen maar nog steeds van smorgens voreg van een uur of 4 5 maakt hij me wakker door mijn huid vol te schelden die man heeft zelfs nieuwe scheldwoorden uitgevonden en zelfs rond een uur of 12 avonds scheld hij me uit ik heb geen leven en geen rust bij die man, ik ben al meermaals opgepakt omdat ik heb hem gedreigd met mes en dood enal, maar niemand wilt helpen
suran